Гімназисти молодших класів із захопленням виконують завдання, які інтегруються з образотворчим мистецтвом.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxBc5m2IPn4CqxX7jCoGcmf7lMjx-dk2su9RN-t4QydLrIIu64EUwPrUoMp_j_Xiv_cnxRIG7uPnv8ad32m5krAeg18rDgwZfDbZRBlU2aeJRi1mBg8Yw1AI1aPrKTcMk92iGDGipUTr8_/s320/%25D0%25B0%25D0%25BB%25D1%2596%25D1%2581%25D0%25B0.jpg)
Першокласники (5 клас), вивчаючи тему "Персонажі, які оточують Алісу" за казкою-нонсенс Люїса Керролла "Аліса в Країні Див", отримали домашнє завдання - намалювати одного з персонажів казки. На наступному уроці продовжили працювати над даними образами: характеризували свого героя за планом:
- ім'я героя;
- коли і де зустрівся вперше з Алісою;
- особливі риси характеру;
- чому я обрав цього героя.
А ось так знайомилися з грою "Крокет".
Працювали над рисами характеру кумедної та дивовижної Пеппі, яку створила всесвітньо відома шведська письменниця Астрід Ліндгрен.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-MIbXHqT9BCRFWG5jVpjkSwcoLGN8Mq-VeUlEeBnohF9TvFUqj7tLyH1P_3UCs1Of34h86THQbYPV03sfnzWL-k_2fKB_lyX5GHpbiCrBw47OViPswk3WlZFwpLuk0YLwlVb-qC4FYm0f/s320/IMG-f772aa501ff957b6b6cbee36866b9cf4-V.jpg)
Третьокласникам (7 клас) дуже подобається повість В.Короленка "Сліпий музикант". Тема мистецтва у творі перегукується з темою пошуку головним героєм свого місця в житті. Тому завдання вплив музичних інструментів на Петра Попельського та що символізує кожен у долі героя гімназисти зобразили так:
Немає коментарів:
Дописати коментар