Гімназисти молодших класів із захопленням виконують завдання, які інтегруються з образотворчим мистецтвом.
Першокласники (5 клас), вивчаючи тему "Персонажі, які оточують Алісу" за казкою-нонсенс Люїса Керролла "Аліса в Країні Див", отримали домашнє завдання - намалювати одного з персонажів казки. На наступному уроці продовжили працювати над даними образами: характеризували свого героя за планом:
- ім'я героя;
- коли і де зустрівся вперше з Алісою;
- особливі риси характеру;
- чому я обрав цього героя.
А ось так знайомилися з грою "Крокет".
Працювали над рисами характеру кумедної та дивовижної Пеппі, яку створила всесвітньо відома шведська письменниця Астрід Ліндгрен.
Другокласники (6 клас), подорожуючи зі Скруджем у просторі й часі (за повістю Дікенса "Різдвяна пісня в прозі"), малювали духів і занотовували те, що вони показали чи куди привели героя.
Третьокласникам (7 клас) дуже подобається повість В.Короленка "Сліпий музикант". Тема мистецтва у творі перегукується з темою пошуку головним героєм свого місця в житті. Тому завдання вплив музичних інструментів на Петра Попельського та що символізує кожен у долі героя гімназисти зобразили так:
Немає коментарів:
Дописати коментар