вівторок, 17 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

           Дорогі діти! Карантин - це не канікули, тому навчаємося дистанційно!
                  Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"  (4-А та 4-Б класи)
       
          
    1.  Познайомтесь за 4 хвилини з біографією видатного французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері 

    2. Прочитайте казку-притчу «Маленький принц».

    3. Словникова робота. Зробіть запис у зошитах і пригадайте теорію літератури.
Казка – прозовий твір про вигадані, фантастичні події.
Притча – невеликий твір повчального характеру з чітко вираженою мораллю.
Алегорія – художній засіб, за допомогою якого узагальнене поняття розкривається через конкретні образи.

   4. Домашнє завдання (виконати в зошитах). Читаючи, випишіть з тексту цитати (не менше 5-ти), які стали фразеологізмами (наприклад, «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»).


5 5. Пройдіть  тестування 21 березня до 20.00 за посиланням у Google clasroom (код доступу буде відкрито  21.03 о 19.00).


       Новела як літературний жанр  (3-Б клас)
      О'Генрі "Дари волхвів", "Останній листок"

1. Познайомтесь з біографією О"Генрі з підручника.

2. Занотуйте в зошит і вивчіть визначення літературного жанру новела.

3. Прочитайте новелу "Дари волхвів" (або прослухайте аудіокнигу).
4. Перегляньте презентацію.

5. Виконайте в домашніх зошитах завдання: заповніть табличку, яка знаходиться на останньому слайді презентації.

6. Сфотографуйте своє завдання і надішліть (до 21.03 включно).

Посилання на презентацію
https://drive.google.com/open?id=1odKMvhBr6G6_iMNUTUjBxf2HefOzH2T8


Джанні Родарі "Листівки з видами міст" (2-А клас)


1. Познайомтесь з біографією великого італійського казкаря Джанні Родарі з підручника.2. Перегляньте презентацію та виразно прочитайте 2-3 рази вірш "Листівки з видами міст".

https://youtu.be/habji7zPimk

3. Зверніть увагу на головну думку вірша:- уславлення краси і різноманітності світу, прагнення до його відкриття та пізнання;- висловлення співчуття простим трудівникам, чиєю працею створюється усе багатство;- наголошення на необхідності соціальної справедливості та вмінні підходити до оцінки життєвих явищ різнобічно.4. Занотуйте в зошити і пригадайте літературознавчий термін:літературний герой - образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не обов'язково тотожний авторові.5. Подумайте над запитанням: "У чому істинна краса людини та світу?"
6. Виконайте завдання в Google class


Відгук на повість "Аліса в Країні Див" . 
Розвиток зв'язного мовлення (1-А, 1-Б класи)

1.У домашніх зошитах напишіть відгук про популярність повісті "Аліса в Країні Див" (до 21.03).


2. Зверніть увагу на план, за яким вчимося писати відгук.

Відгук — це текст, у якому дають оцінку прочитаному, почутому, побаченому, висловлюють власне ставлення до нього.
Мета відгуку:
— описати свої почуття та думки, які з’явилися від знайомства з автором і його твором;
— рекомендувати книжку або твір іншим читачам.

План
1. Вступ. Короткі відомості про прочитану книжку: ім’я автора, назву твору, в якому році він написаний автором, місце й час подій, які змальовані в книжці, хто стоїть у центрі оповіді.
2. Основна частина відгуку:
- про що ця книжка?
- опишіть місця у творі, які найбільше сподобалися, та обґрунтуйте, чому саме;
- подумайте, у чому полягає головна думка розказаної історії. Можна розповісти про те, які риси характеру, вчинки, подвиги героїв викликали найсильніші емоції.
3. Висновок. Сподобалася книжка чи ні? Чому? Що здалося найцікавішим? Чи згодні ви з діями героїв або, можливо, вчинили б по-іншому?

Пишіть про все, що спаде на думку. В узагальненні ви можете сказати, чи маєте намір продовжити знайомитися з цим автором, прочитати інші його книжки, або ж порекомендувати цю книжку читачам.

1 коментар: