Дорогі діти! Карантин - це не канікули, тому навчаємося дистанційно!
Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц" (4-А та 4-Б класи)
1. Познайомтесь за 4 хвилини з біографією видатного французького письменника Антуана де
Сент-Екзюпері
2. Прочитайте
казку-притчу «Маленький принц».
3. Словникова
робота. Зробіть запис у зошитах і пригадайте теорію літератури.
Казка – прозовий твір про вигадані, фантастичні події.
Притча – невеликий твір повчального характеру з чітко вираженою
мораллю.
Алегорія – художній засіб, за допомогою якого узагальнене поняття
розкривається через конкретні образи.
4. Домашнє
завдання (виконати в зошитах). Читаючи, випишіть з тексту цитати (не менше
5-ти), які стали фразеологізмами (наприклад, «Ми відповідаємо за тих, кого
приручили»).
5 5. Пройдіть тестування 21 березня до 20.00 за посиланням у Google clasroom (код доступу
буде відкрито 21.03 о 19.00).
Новела як літературний жанр (3-Б клас)
О'Генрі "Дари волхвів", "Останній листок"
1. Познайомтесь з біографією О"Генрі з підручника.
2. Занотуйте в зошит і вивчіть визначення літературного жанру новела.
3. Прочитайте новелу "Дари волхвів" (або прослухайте аудіокнигу).
4. Перегляньте презентацію.
5. Виконайте в домашніх зошитах завдання: заповніть табличку, яка знаходиться на останньому слайді презентації.
6. Сфотографуйте своє завдання і надішліть (до 21.03 включно).
Посилання на презентацію
https://drive.google.com/open?id=1odKMvhBr6G6_iMNUTUjBxf2HefOzH2T8
Джанні Родарі "Листівки з видами міст" (2-А клас)
1. Познайомтесь з біографією великого італійського казкаря Джанні Родарі з підручника.2. Перегляньте презентацію та виразно прочитайте 2-3 рази вірш "Листівки з видами міст".
https://youtu.be/habji7zPimk
3. Зверніть увагу на головну думку вірша:- уславлення краси і різноманітності світу, прагнення до його відкриття та пізнання;- висловлення співчуття простим трудівникам, чиєю працею створюється усе багатство;- наголошення на необхідності соціальної справедливості та вмінні підходити до оцінки життєвих явищ різнобічно.4. Занотуйте в зошити і пригадайте літературознавчий термін:літературний герой - образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не обов'язково тотожний авторові.5. Подумайте над запитанням: "У чому істинна краса людини та світу?"
6. Виконайте завдання в Google class
Відгук на повість "Аліса в Країні Див" .
Розвиток зв'язного мовлення (1-А, 1-Б класи)
1.У домашніх зошитах напишіть відгук про популярність повісті "Аліса в Країні Див" (до 21.03).
1. Познайомтесь з біографією О"Генрі з підручника.
2. Занотуйте в зошит і вивчіть визначення літературного жанру новела.
3. Прочитайте новелу "Дари волхвів" (або прослухайте аудіокнигу).
4. Перегляньте презентацію.
5. Виконайте в домашніх зошитах завдання: заповніть табличку, яка знаходиться на останньому слайді презентації.
6. Сфотографуйте своє завдання і надішліть (до 21.03 включно).
Посилання на презентацію
https://drive.google.com/open?id=1odKMvhBr6G6_iMNUTUjBxf2HefOzH2T8
Джанні Родарі "Листівки з видами міст" (2-А клас)
1. Познайомтесь з біографією великого італійського казкаря Джанні Родарі з підручника.2. Перегляньте презентацію та виразно прочитайте 2-3 рази вірш "Листівки з видами міст".
https://youtu.be/habji7zPimk
3. Зверніть увагу на головну думку вірша:- уславлення краси і різноманітності світу, прагнення до його відкриття та пізнання;- висловлення співчуття простим трудівникам, чиєю працею створюється усе багатство;- наголошення на необхідності соціальної справедливості та вмінні підходити до оцінки життєвих явищ різнобічно.4. Занотуйте в зошити і пригадайте літературознавчий термін:літературний герой - образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не обов'язково тотожний авторові.5. Подумайте над запитанням: "У чому істинна краса людини та світу?"
6. Виконайте завдання в Google class
Відгук на повість "Аліса в Країні Див" .
Розвиток зв'язного мовлення (1-А, 1-Б класи)
1.У домашніх зошитах напишіть відгук про популярність повісті "Аліса в Країні Див" (до 21.03).
виконала
ВідповістиВидалити