понеділок, 21 серпня 2023 р.

Останні щасливі хвилини дитинства...

       Останні щасливі хвилини в стінах рідної гімназії...

       Останні щасливі хвилини дитинства...

       Попереду складне доросле життя, але я вірю, що щасливе життя під мирним небом вільної України.  

    За роки проведені разом, ви стали для мене не лише учнями, ви стали для мене частинкою мого життя. Сьогодні я хочу сказати вам те, що знала з першої хвилини, коли ми з вами зустрілися: я вас усіх разом і кожного поодинці дуже сильно люблю. Я любила вас тоді, коли ви забували почергувати, я любила вас тоді, коли ви не виконували домашнє завдання, я любила вас тоді, коли ми з вами в суперечці намагалися знайти істину. Я не переставала любити вас навіть тоді, коли вкотре просила навести порядок під партами, полити квіти, помити дошку чи не запізнюватися на уроки…

 Я дарую вам частинку свого серця, своєї любові, гадаю, що навчила вас відрізняти, де щирість і вірність, а де тільки зовнішній блиск. Сподіваюся, що ви збережете найтепліші спогади про наш клас.









Немає коментарів:

Дописати коментар